Σε άρθρο που είναι δημοσιευμένο στον economist.com (το πλήρες άρθρο εδώ)   και αναφέρεται στη διδασκαλία και την αξίας των μαθηματικών μεταξύ άλλων γράφει:
  • Οι κυβερνήσεις εντυπωσιάστηκαν από τα στοιχεία από την Παγκόσμια Τράπεζα  ότι η καλύτερη διδασκαλία των μαθηματικών αυξάνει το ΑΕΠ των χωρών.
  • Η κυβέρνηση της Εσθονίας έχει αναθέσει σε ειδικούς να μελετήσουν και να προτείνουν λύσεις για  τον εκσυγχρονισμό της διδασκαλίας των μαθηματικών  για τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  • Μερικές χώρες με καλές επιδόσεις στο διαγωνισμό της  PISA  επιδιώκουν επίσης μια νέα προσέγγιση στη διδασκαλία των μαθηματικών . Η Κυβέρνηση της Σιγκαπούρης ανέθεσε σε ειδικό  να αξιολογήσει τη διδακτέα ύλη στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
  • Το Ισραήλ πειραματίζεται με τη βοήθεια πολλών μαθηματικών από την πρώην Σοβιετική Ένωση.
  • Το ένα τρίτο των μαθητών δοκιμάζονται στη Σαγκάη, η οποία βρίσκεται στην κορυφή της PISA δοκιμάζουν να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σε νέα και δύσκολα προβλήματα, σε σύγκριση με 2-3% στην Αμερική και την Ευρώπη
  • Οι νέοι, στην Κίνα και αλλού, πρέπει να  μπορούν  να εκτιμήσουν  κατά πόσον μια απάντηση υπολογιστή είναι σωστή .